بازگرداندن اطلاعات ,تهيه پشتيبان
نوشته شده توسط : هلوسنتر

خدمات كامپيوتر در محل

خدمات كامپيوتر در محل

 

خدمات كامپيوتر در محل ، تعمير كامپيوتر در محل ، نصب ويندوز در محل ، پشتيباني شبكه ، پشتيباني كامپيوتر

متاسفانه در اغلب پروژه ها ديده مي شود كه توجه مناسبي به تهيه نسخه هاي پشتيباني (Backup) براي داده هاي پروژه نمي شود. اين عدم توجه به قدري خطرناك است كه در برخي از موارد منجر به بروز اتفاقاتي جبران ناپذير در پروژه مي شود. منظور من از پشتيبان گيري از اطلاعات پروژه فقط اطلاعات ديجيتال يا فايلها نيست. چرا كه بخشي از اطلاعات پروژه به صورت غير ديجيتال توليد و نگهداري مي گردند كه لازم است براي كليه اين اطلاعات برنامه تهيه نسخه پشتيبان تهيه نمود.

اولين قدم در موضوع پشتيبان گيري از اطلاعات، مشخص كردن اين است كه اطلاعات در كجاها نگهداري مي‌گردد. اين اطلاعات مي‌تواند به صورت الكترونيكي يا كاغذي باشد. در مرحله ي بعدي لازم است درجه ي اهميت اطلاعات مشخص گردد. در سومين مرحله، تهديداتي كه ممكن است اين اطلاعات را تخريب نمايد، شناسايي شده و بر اين اساس راه‌حل مناسبي به منظور تهيه ي نسخه ي پشتيبان براي هر يك در نظر گرفت. در برخي از موارد لازم است روال‌هاي موجود انجام امور در پروژه اصلاح گردد. به طور مثال اگر در پروژه اي اطلاعات پروژه روي كامپيوترهاي شخصي افراد نگهداري مي‌گردد، لازم است دستورالعمل‌هايي در اين خصوص تهيه و اطلاعات را بر روي شبكه نگهداري نمود و با برنامه اي مشخص از آن ها نسخه ي پشتيبان تهيه كرد. در خصوص اسناد فيزيكي مانند اسناد مالي و قراردادي پروژه مي‌توان تدابيري انديشيد كه از كليه ي اسناد، اسكن تهيه شده و به صورت مكانيزه نيز نگهداري شود.

 

با كارشناساني سرويس رايانه ديگر نگران از بين رفتن اطلاعات خود نباشيد .ما امكان بازگرداني اطلاعات را به شما خواهيم داد.

شركت سرويس رايانه با بيش از 10 سال سابقه در زمينه ارائه خدمات كامپيوتري آماده همراهي با شما در مشكلات كامپيوتري خواهد بود.

77583231

09376320561





:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: